Monday, September 16, 2019

Testimoni ag cera

TESTIMONI PUAN ZARINA
~~~~~~~~~~~~



Saya nak share skit, pengalaman sendiri dengan AGCERA. saya telah diuji dengan sakit. Dipendekan cerita pada 07.08.2019 doc sahkan saya terkena BELL PALSY.

ALLAHU, tak terucap. Hanya diam dan pujuk hati untuk REDHA dengan ujian ini.

Setelah buat ujian darah, kadar tekanan darah adalah normal, kencing manis pun tak de. Cuma kolestrol time tu tinggi skit. 5.5 (bacaan normal <5.2)

Bila saya tanya doktor, apa punca sebenar saya dapat bell palsy ni. Doktor sendiri pun tak dapat bagi jawapan spesifik. Salah satu puncanya adalah masalah saraf, virus, stress. Bila ditanya berapa lama tempoh untuk saya sembuh,doktor cakap paling cepat 6bulan, setahun dan NIL . Dan paling sedih dan rasa down sangat adalah 'NIL'.

saya diperkenalkan dengan PRODUK HEBAT iaitu AGCERA. saya bukannya jenis mudah percaya dengan produk2 kesihatan yang ada dipasaran, tergerak hati dan tawakal ingin mencuba dengan AGCERA.

SYUKUR ALHAMDULILLAH, hanya dengan SEKOTAK AGCERA, banyak perkembangan positif pada otot2 muka.

Pada awalnya saya join AHLI AGCERA adalah untuk mendapatkan harga yang murah, tak terfikir pun untuk jual. Bila saya sendri yang mengamalkan AGCERA selama 2minggu, alhamdulillah menunjukan kesan yang sangat POSITIF, dan apa salahnya saya berkongsi PRODUK HEBAT ni untuk membantu orang diluar sana untuk kembali sihat dari pelbagai penyakit.

Sesungguhnya asbab PRODUK HEBAT AGCERA DENGAN IZIN ALLAH JUA.

untuk sebarang pertanyaan, sila wasap

 www.wassap.my/+601111983461/nakAGCERA

#TestimoniAgcera
#AGNutrition

No comments:

Post a Comment

AG Kids bantu anak fokus

Beberapa tips di kongsikan untuk anak lebih fokus belajar 1. Menetapkan Kadar Masa Yang Sesuai Dengan Keupayaannya Solusi tetapan masa bagi ...